Wij zoeken iemand die geen praktisch probleem uit de weg gaat en denkt in oplossingen. Een servicetopper die voor onze klanten en collega’s door het vuur gaat. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen die op zoek is naar technische ondersteuning. En je krijgt energie van het snel en succesvol beantwoorden van allerlei verschillende vragen.
Herken je jezelf hierin? Lees dan vooral verder.
– Locatie: Winterswijk
– Uren per week: 24-40 uur
Telefonisch, via mail of via ons online supportportal komen dagelijks de meest uiteenlopende technische hulpvragen binnen. Via je BRM-collega’s, ons partnernetwerk of van bestaande klanten. Al deze vragen beantwoord je zo efficiënt mogelijk.
Door de juiste, soms ook kritische, vragen te stellen bepaal jij vanuit Winterswijk wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Van de meest voorkomende problemen en storingen weet jij de oorzaak en de oplossing. Bij uitzonderingen kies jij alsnog de beste route naar een passende uitkomst. Jij beoordeelt steeds de situatie en kiest het beste scenario. Hoe beter je zaken op afstand kunt oplossen, hoe minder je je collega’s hoeft in te plannen voor een klus op locatie.
Je bent communicatief sterk, klantgericht en werkt aan connecties voor de lange termijn. Dat doe je door te luisteren, samen te vatten en door te vragen. Mondeling en schriftelijk verwoord je je mening en ideeën beknopt en duidelijk. Alle info en gegevens leg je goed vast, zodat iedereen die het aangaat goed op de hoogte is. De klant staat centraal, zonder jezelf te kort te doen.
Prioriteiten stellen kun je zelf. Je stemt de planning af op de vraag en de capaciteit. Daarbij hou je rekening met alle verschillende mensen waarmee je te maken krijgt. Jij weet dat service verlenen betekent dat dingen vaak net anders lopen dan je bedacht had. Een bepaalde tijdsdruk vind jij wel prettig. Jij relativeert, houdt vast aan je prioriteiten en blijft goed presteren.
Alle contactmomenten met onze klanten en je buitendienstcollega’s leveren je veel inzichten op. Die inzichten structureer je en je ideeën daarover, deel je zodat we met z’n allen BRM iedere dag nóg een beetje beter maken.
We vinden het belangrijk dat ons team net zo divers is als onze doelgroep. Iedereen is anders en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog beter BRM te zijn. Daarom zijn we benieuwd naar wie jíj bent!
Wil je ontdekken hoeveel impact jij kunt hebben als Supportmedewerker bij BRM? Of heb je specifieke vragen? Laat het weten, dan hoor je snel van ons.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs. Cv’s die we ongevraagd van recruitmentbureaus krijgen, nemen we niet in behandeling.
Ontdek welke lasermachine het beste bij je past.
We nemen binnen een werkdag contact op.